Reklama

Polska

Ogłoszenie przetargowe w ramach Programu Wsparcia Polskiego Przemysłu

Fot. CNES–E. Grimault, 2016/ESA
Fot. CNES–E. Grimault, 2016/ESA

Polska Agencja Kosmiczna informuje, że na portalu przetargowym ESA EMITS ukazało się ogłoszenie przetargowe o numerze AO 8857 dotyczące otwarcia nowego konkursu ESA ((Polish Industry Incentive Scheme)  Europejskiej Agencji Kosmicznej. Konkurs potrwa do 1 listopada 2017 r.

Polska Agencja Kosmiczna informuje, że na portalu przetargowym ESA EMITS w dniu 15 grudnia 2016 r. ukazało się ogłoszenie przetargowe o numerze AO 8857 dotyczące otwarcia nowego konkursu w ramach Programu Wsparcia Polskiego Przemysłu Europejskiej Agencji Kosmicznej. Konkurs potrwa do 1 listopada 2017 r.

Konkurs ANNOUNCEMENT OF OPPORTUNITY: PERMANENTLY OPEN CALL FOR OUTLINE PROPOSALS UNDER THE POLISH INDUSTRY INCENTIVE SCHEME - EXPRO PLUS, organizowany w ramach Programu Wsparcia Polskiego Przemysłu (Polish Industry Incentive Scheme) ESA, jest przeznaczony wyłącznie dla polskich podmiotów. Mogą w nim brać udział polskie firmy oraz jednostki naukowo-badawcze.

Oglądaj: PARP przygotował film o polskim członkostwie w ESA [Wideo]

Nabór wniosków związanych z uczestnictwem w konkursie ANNOUNCEMENT OF OPPORTUNITY: PERMANENTLY OPEN CALL FOR OUTLINE PROPOSALS UNDER THE POLISH INDUSTRY INCENTIVE SCHEME - EXPRO PLUS odbywa się w sposób ciągły. Pierwszy termin składania wniosków upływa 8 lutego 2017 r., pozostałe 26 kwietnia, 26 lipca i 1 listopada 2017 r. 

Polskie podmioty mogą składać swoje propozycje w czterech kategoriach zdefiniowanych przez ESA. 

Są to: 

  1. Urządzenia lotne – maksymalny budżet na projekt do 1 mln euro,
  2. Projekty badawczo-rozwojowe – budżet do 200 tys. euro,
  3. Czynności przygotowawcze (w tym np. studia wykonalności) – budżet do 100 tys. euro,
  4. Aplikacje wykorzystujcie dane satelitarne – budżet do 200 tys. euro.

Więcej informacji na temat ogłoszenia przetargowego ESA nr. AO 8857 i jego procedur można znaleźć na stronie internetowej Polskiej Agencji Kosmicznej. 

Reklama
Reklama

Komentarze