”W Polsce istnieje kilka mediów, które koncentrują się na kosmosie. Space24 jest jednym z nich, jest jednym z wiodących tego typu portali, czy źródeł informacji dla szerszego grona odbiorców. Stąd Polska Agencja Kosmiczna chciałaby wykorzystać współpracę z portalem Space24 do promocji swojego działania, ale również do skoordynowania promocji całego sektora kosmicznego” - mówił podczas MSPO w Kielcach dr hab. Grzegorz Brona, prezes Polskiej Agencji Kosmicznej, zaraz po podpisaniu porozumienia o współpracy z portalem Space24.pl.
Portale typu Space24 powinny w znacznej części być kierowane do młodych ludzi, którzy rozpoczynają swoją karierę w branży kosmicznej, czy też myślą o rozpoczęciu tej kariery. W związku z tym, znaczna część artykułów, które będą się pojawiać na portalu i będą powstawać we współpracy z Polską Agencją Kosmiczną będzie właśnie kierowana do młodych ludzi, żeby pokazać im, jakie tak naprawdę istnieją możliwości po włączeniu się do tego świata, jakim jest świat sektora kosmicznego.
Społeczeństwo, szczególnie w Polsce, wciąż jeszcze podchodzi do kosmosu w bardzo ostrożny sposób, do działalności w obszarze kosmicznym. To się musi zmienić, dlatego, że przemysł kosmiczny (...) dostarcza olbrzymich zwrotów do gospodarki. Mówi się, że jedna złotówka zainwestowana w ten sektor wraca w różnych dziedzinach gospodarki pomnożona siedmiokrotnie. W związku z tym współpraca z portalem Space24 i promocja nie tylko samego sektora kosmicznego, ale oddziaływania tego sektora na całość gospodarki polskiej, jest jak najbardziej istotna, po to, żeby społeczeństwo widziało, że pieniądze zainwestowane w sektor kosmiczny rzeczywiście (...) przynoszą zwrot.