”Nie będziemy konkurować z firmami, które celują w rynek klienta końcowego. Wręcz przeciwnie, my dostarczymy tym dziesiątkom, setkom firm trendu New Space narzędzia” - mówi dr Grzegorz Brona, który był gościem programu SKANER Space24. Rozmowa z prezesem Creotech Instruments dotyczyła również reakcji polskiego sektora kosmicznego na zaproponowany przez PAK projekt Krajowego Programu Kosmicznego.
Biznes to wojna, a na wojnie najlepiej zarabia ten, kto sprzedaje broń wszystkim możliwym stronom. Taką bronią na ryknu kosmicznym są narzędzia, które ułątwiają walkę konkurencyjną (...) Nie chcemy walczyć z firmami rynku Space 4.0, ale dać im pewne narzędzia, dzięki którym będzie im łatwiej ten rynek podbijać. Dzięki temu mamy nadzieję, że uda nam się odnieść sukces komercyjny.
Trzeba wyedukować administrację publiczną, poszczególne instytuty i instytucje, że te dane [satelitarne] rzeczywiście są skuteczne. Użycie tych danych poprawia pewne procedury administracyjne, czy też procedury biznesowe.