Reklama

Airbus Defence and Space uruchamia nowe narzędzie o nazwie Portal360. Zdaniem firmy, dzięki temu rozwiązaniu partnerzy-dostawcy usług i klienci końcowi będą mogli lepiej zarządzać komunikacją satelitarną i cyfrowymi rozwiązaniami biznesowymi za pośrednictwem sieci, co ma pozwolić im oszczędzać czas i pieniądze. 

Portal360 wykorzystuje intuicyjny, zabezpieczony interfejs przeglądarkowy i oferuje „widok konsoli”, który natychmiast po zalogowaniu się dostarcza partnerom-dostawcom usług oraz klientom końcowym kluczowych informacji o subskrypcjach. System jest wyposażony w przyjazny dla tabletów interfejs oparty na HTML5, który można organizować według statku lub floty w różnych widokach, podczas gdy zaawansowane mechanizmy filtrowania i wyszukiwania ułatwiają optymalizowanie ustawień usługi. Portal360 zapewnia bezpośredni dostęp do różnych informacji, w tym do kont i subskrypcji, elektronicznych faktur oraz danych o wykorzystaniu usług, umożliwiając zarządzanie takimi usługami szerokopasmowej komunikacji satelitarnej, jak Sealink, Wavecall i Pharostar VSAT.

Wstępna wersja Portal360 łączy narzędzia XChange Manager, Mail Manager i VSAT Manager firmy Airbus Defence and Space oraz nowe funkcje w jedno internetowe rozwiązanie, które usprawniające zarządzanie usługami. Portal360 będzie regularnie rozbudowywany o nowe funkcje.

Mackay Communications ze Stanów Zjednoczonych jest pierwszym partnerem-dostawcą usług, który skorzystał z możliwości oznakowania rozwiązania Portal360 swoją marką. Mackay zapewni użytkownikom końcowym dostęp do wybranych danych w Portal360, co pomoże klientom w zarządzaniu i kontrolowaniu komunikacji oraz usług IT na pokładzie.

 

Reklama
Reklama

Komentarze